FollorMolor

Ahad, 21 Mac 2010

Manis..Pahit Balik Poli..hahahhaha


Nie aq nk tulis crite pasal aq smlm blik ke poli..emmm..tiket bas aq pukul 8.45pm-20/03/2010..aq brtolak dari rmh aq(Kemaman) pkul 6 lebih ke Kuantan (Terminal Makmur)..mase nie ske nye aq..dpt blik poli..emm,,ske ke??hahhaha...aq prgi naik kereta..abg aq hntar..hihihi..sblm tu snggah kat Bank Islam ambik duit lu..lpas tu bru brtolak ke kuantan..smapi kuantan dlm kol 8 lebih ahh,aq rase...tgk jam awl agi..abg aq ajaq p jln2 lu kat bndar...lpas tu p smbhyng..lpas smbhyang p lah Terminal Makmur...smpai kat terminal tu dlm kol 8.30pm...tgk jam awl lg..abg aq ajaq p makan dlu...naik lah p mkn..makn nasi gren spggang pastu ayaq teh ais sgelas..

pastu aq dgar lah pgumaman Bas Utama ekpress sila naik diplatform 4..mase tu nasi aq blum mask lgi..aq pun buat slmber ahhh..sblum tnggu nasi masak..aq p lah smbhyng isyak dlu..lpas smbhyang tu..tnggu nasi plak..lambt lah mak cik tu masak...lpas siap2 mkn tu..aq tgk jam mnjukkan pkul 9..mlam..aq cpat p trun kat bawah....aq p lah tgk bas..aq naik lah bas Utama ekprss tu..
siap dudk lg dlm bas tu..tgk pak cik tu pnggil aq..rpnye bas aq dah tlpas..bas yg aq naik tu pkul 9.00mlm..tket aq pkul 8.45mlm..emmmm..cuwaak dah aq mse tu..beb..tnggu punye tnggu..smpai org dah naik hbis..aq pun tnye pak cik bas tu..blh naik tak???die ckp klu awk snggup ddk bsela..naik ahh..aq ape lgi bsele ahh asal smpai poli..emmm..sblum smpai stsen trmenloh ade krusi kosng ..pak cik tu aq ddk dulu kat krsi tu..ooo..slamt aq..

lpas smpai je kat stesn termenloh...tuan punye kerusi tu pun naik..aq buat selmber ahh..hahhahaha..mlas nk bngun..hihihi,pak cik tu pun ckp..aawk kne bngun nie..nie krusi org..hahhahaa..mlu siot muke..org dlm bas tu tgk..aq pun buat muke slmber pe dduk kat tngga..emmm..biar ahhh..letih lah duk kat tngga tu..skit hbis..bontok2 aq..hihihi..siap bleh tdor lg..hahhaa..smpai je dkat kdai mkn aq..cpat2 p tndas..tkut org nmpak aq duk kat tngga..mane thu..org nk ckp pe kan..hihihi..lpas je naik bas smpai kat buttewrth..ade org trun..pakcik bas tu pun sruh aq naik p dduk kerusi yg kosng..ooohhh..slmat..sdap err..ahhh..bru blh tidor nyeyak..hhihiiii..smpai kangar bru aq bngun..hahahha..penat2... k ahh smpai sni je crite aq smlm hahhaa..dpt pglaman pahit manis bru kat sini..hhahah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan