FollorMolor

Rabu, 11 Ogos 2010

Nikon COOPLIX L100

Nikon COOPLIX aq yg tak seberapa cnggih mcm korng smua..
coz die biase je..tak same dgn dslr D90 ke d3000 ke...

tapi aq beli nie pun dgn hrga yang murah
RM500

aq beli Nikon nie pun ditangan org(bekas org pakai ahh)..

macm nie crta die: pd hjang mggu..ari sabtu tak silap aq..
aq p lah..jln2 kat kngar nk tgk camera...
masuk satu kedai ke satu kedai...
pastu aq nmpak lah brother nie duk smbang2 dgn amoi cina pasal Nikon nie...
awat ahh??(dalam ati aq duk tnye2)
PASTU!!!..
aq tnye ahh brother tu...
pokmie: knp abg???nk jual Nikon nie ke???
brother: ye ahh dik..
pokmie: brp abg nk jual??
brother: rm500 je dik..abg beli rm1000
kemudian,
pokmie:OoOooo...
5 minit slpas itu
amoi tu nak krng 400 je die nak
abg tu ckp mne boleh..wrnty ade lg nie..

abg tu pun kluar dri kedai..aq follow ahh abg tu..
pokmie:abg,asal nk jual cmera nie???
brother: nk guna duit skit ahh dik..
pokmie:oOOo,kbetulan saya pun nk beli cmera jgak nie..pastu cm ne ahh??
sya nk kne ambik duit dulu kat bank nie..
brother:mMmmm
pokmie: cm nie ahh..no.hp abg brp???lpas sya ambik duit..sya terus cntact abg...ok..
brother:cm nie ahh..adik tnggu abg kat restran mamak dkt tepi bank islam,abg tnggu kat sana..cm ne??
pokmie:ok jgak tu...

lepas tu...kami pun bncng pnye bincng...kira jadilah aq beli cmera tu..ok lg..bru pakai 6bulan,ade wrnty lg 6 bulan....hiiiihhoohohnie resit asal..

nie Nikon yg aq pkai buat smntara wktu..
dlm prncngn nk beli d3000


hahahha


p/s: sbar mnnti d3OoO






Tiada ulasan:

Catat Ulasan